Fullt ös!

Godkväll, har precis kommit hem från min kusin som fyllde år idag. innan det var jag på freestyleträning. hann tyvårr inte hem innan det så ahnn inte duscha. men nu har jag precis kommit ut ur duschen och dragit på ig min onepiece ;) har som sagt haft en massa att göra den här helgen. den har för det mästa bestått av dans, träningar dräkter och en massa fix inför VM. Sen har jag också haft en massa plugg. så det har vekligen inte varit någon tid till att blogga. men iaf, imorgon är det måndag och det är skola. efter skolan är det teknik, grupp samt singelträning. sen blir det hemåt för att börja packa. på tisdag blir det lite sista minuten shopping. och mer packning som gäller. och såklart en massa tagg inför torsdag då jag börjar med singeldisco. men nu ska jag sätta mig ner med lite no. ni får ha det bra så hörs vi säkert imorgon kväll :) 

puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0