Fredag!

Tja, just nu så sitter jag och lyssnar på musik medans jag väntar på mamma som ska komma hem med ett last bröd som jag och Erika ska ut och sälja. efter vi sålt slut på alla bröd så blir det hem till Johan. sover där inatt. Juste måste packa ihop lite grejer kom jag på nu. Idag är jag coskå ledig från kvällens lektion med Daniel, eftersom jag tränat så mcket som jag gör och ska tre dagar framåt.. imorgon blir det en rolig dag. först så blir det freestyle träning med Sofia efter det blir det hem duscha och göra sig i ordning för grupp träff med tjejerna.  jup, jag och tjejerna och lilla Jennifer som ska tävla singel på VM ska sova här och bara ha det riktigt jävla mysigt och roligt. Men nu måste jag börja packa. här kommer en outfit från idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0