Godmorgon!

Hej ocg godmorgon på er! kom hem från johan för ett tag sen (sov där) och nu håller jag på att städa mitt rum. sen ska jag faktiskt göra lite skolarbete som ska lämnas in på måndag och tisdag. det är så sjukt mycket som ska vara klart innan tisdag då betygen sätts..jaja, ikväl så ska jag vara med min favorit kille igen. han tillbringar natten här. och vi tror vi ska dra ut och träffa lite människor också. Imorgon så ska jag till Eskilstuna på landslags läger. det håller på från kl 10.00 till 17.00 så det blir en riktig dansdag imorgon. ska bli skit kul! 

har inte så mycket mer att säga. vi hörs senare!
puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du börja svara på våra kommentarer snart?

2011-05-22 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0