trött

Godkväll, redan helt slut och det är bara måndag en så länge... hur ska denna vecka gå? en massa träningar framför mig. Idag kom jag en rätt bra bit på min singeldans, 14 åttor faktiskt! Nu har jag bara några få till att fixa ihop. Kände också att mitt nya program är mycket mer ansträngande en der gamla. Har lagt in en hel det nya saker. Men iaf, imorgon blir det vila för min del. Kanske tar och träffar johan om han inte har något för sig. Känner också för short imorgon, men vet inte om det blir för kallt. Iaf på morgonen för sen på eftermiddagen har det ju blivit varmare nu de senaste dagarna ;) jaja nu känns det som om jag bara sitter här och snackar skit. vi hörs imorgon istället. blir en dagens outfit, och då får vi se ifall det blev short eller inte :) Godnatt på er!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0