Tisdag

Tjenare! idag efter skolan dorg jag och Marlies ner till centrum och hyrde film och köte nudlar. Och nbu har hon precis dragit efter att ha kollar på ''hur många lingon finns det i världen'' med mig samtidigt som vi käkat nudlar :)
hon ska ringa mig ikväll igen så ska vi kanske träffas en stund. men nu ska jag se till att städa mitt rum ordentligt! ska se ditt att damma, dammsuga, torka golvet och ränsa garderoben och en massa sånt. efter det ska jag plugga lite engelska glosor tills imorgon. sen tror jag det blir lite vila för mig. kanske en tupplur, vem vet? men iaf, nu vet ni vad jag har gjort och vad jag ska göra här näst. vi hörs senare. 

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0