jag glömde bara en liten detalj xD

Tjabba !
kom precis hem från dansen :) som sagt så skrev jag faktiskt ett inlägg innan jag skulle till angelica men glömde att publicera xD aja nu är jag här och idag har det varit en toppen dag :D efter skolan så tog jag bussen som gick 15.24 kom precis i tid fick springa till bussen. Sen träffade jag angelica och Johan :D trevlans ;) aja sen så skulle johan tydligen på hockey träning så vi följde honom till IP sen så drog vi hem till angelica en stund innan dansen ;) och nu är jag hemma och sitter och äter lite middag . Vet inte riktigt vad jag ska säga men imorgon kanske man ska vara med angelica men vet inte riktigt hon skulle bort lite senare så jag vet inte om det blir något. Men ska äta upp min mat sen ska jag nog hoppa in i duschen en snabbis. Sen kommer det säkert ett litet inlägg senare men PUSSEN på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0