VM x3!!!!

Tja! sitter här med Isabelle. vi ska strax dra ner till studsmattan och hoppa/rita på en ny pardräkt :D och juste har toppen goda nyheter. men det är inte riktigt säker om det är klart än. men idag på hemkunskapen så ringde pappa mig och sa att någon från SDR (Sveriges danspedagogs riksförbund) tror jag  men aja han sa att någon där ifrån hade skickat ett mail till honom om att det var något par som hade tackat nej till VM. och frågade nu om jag och Isabelle vill åka ner till Tjeckien och delta i VM i pardisco!!!!!!! och såklart så sa jag till honom att vi är så med på det ;) najs va ? hehe men som sagt så är det inte riktigt säkert att vi får åka men efter som dom frågade och vi tackade ja till det så förmodar jag att det inte ska vara några problem för oss att delta :) nej men nu måste vi sätta igång med att skissa. Hare göött! / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0